På träningsfronten

Igår var vi som sagt till Larsmo och efter det for vi en sväng via Carros för att provsmaka hennes senaste mästerverk i dessertväg. Tufft jobb men man stället väl upp för sina vänner.. heheh
 
På kvällen for jag ut på länk i regnet och förbättrade min 5km's tid! Så nu ligger det på 33min. Ska försöka komma under 30min strecket under augusti månad! Får se hur det lyckas.
Fick så jäkla sjukt i vänster vad under länken men efter en kall/varm/kall/varm dusch o massage av Samppaboy är jag som ny idag igen, så ikväll blir det att åka o prova på Bodypump! Kommer att köpa ett 10ggr's kort till StudioZ på samma gång så kommer man igång lite innan jag aktiverar Easyfit nyckeln igen!
 
Har som regel nu att röra på mig ordentligt varje vardag (om det då är cykellänk, löpning, långpromenad med vagnen eller träningspass på gymmet beror på dag och humör), och så vilar jag med gott samvete under helgen.
Tränar ändå rätt så varierat så tror jag ska få det lyckas rätt bra ändå!
 
Igår hittade jag dessutom en påse jag hade glömt att plocka ur sen vi var o shoppade till Jyväskylä för 2 veckor sen, heheh. I den fanns en till träningströja jag helt hade glömt bort att jag köpt! Kul när man omedvetet fixar överraskningar åt sig själv, haha!
 
Upp