Back to work för vissa

Idag är Samis första dag tillbaka på jobbet efter att ha haft 1 vecka pekkanen (veckan O föddes) o varit pappaledig 3 veckor, tänk att Oliver blir 4 veckor imorgon och en månad gammal på fredag! VART FAAR TIIIDEN!? Hittills av dagen har vi klarat oss riktigt bra utan den äldre gubben i huset. Vi sov till 9, åt frukost o somnade om, haha!
Int var man ju uppställt så lätt som redi kvinno o starki karabyrjan!
 
Det känns fortfarande helt overkligt att jag inte kommer börja jobba igen på typ länge.. Nåja nog är ju what I'm doing now ett typ av jobb också (gosa med bebis, umgås med vänner o langa boob heheh tungt jobb) men u know what I mean. Åtminståne inte före nästa höst börjar jag kanske hoppa in lite igen, men sen skulle jag gärna göra klart studierna före jag börjar på riktigt på riktigt. Känns helt ännu som att jag är inställd på att jag typ har semester ett par veckor o ska sen tillbaka. Men kommer va hemma över ETT ÅR ännu! Sjukt!
 
Vad annat då? Dåligt väder idag. Känns ganska skönt att inte ha nån press på sig att behöva va utomhus och njuta av solen efter 2 såna dagar, nog ska vi ut på promenad idag och O sover ute i vagnen nu men skönt att med gott samvete få sitta i soffan emellanåt. Dvs mer tid för film och internetshopping!
 
Vardag | |
#1 - - Malin:

Nöjd med babyvakten? :)

Upp