Soliga dagar

Igår blev det som sagt gräsklippning. Lite på en timme bland flera miljoner myggor och flugor som surrade omkring en som om de fick betalt. Sommartider, HEJ HEJ! 
 
Efter det satte jag the child i vagnen och skuttade 3,4km till Carros på kaffe. Efter några timmar joggade jag hem med en liten omväg och förvånades över hur relativt okej kondis som lämnat kvar efter graviditeten! Och skönt att över huvudtaget kunna jogga igen! Idag var jag lagom lemin så tog bilen dit med gott samvete. Nog ska de sista preggokilona bort men jag har inte så bråttom.
 
Fias, min, Janicas o Carros bebisar sussade sött i sina vagnar.. tills de blev hungriga.
 
#1 - - Piia:

Är ni nöjd med er Gesslein vagn nu när ni använt den en stund? (minns från din gamla blogg att det var en sån ni skaffade). Är själv som bäst inne i denna barnvagnsdjungel, finns så många olika och mycket att tänka på. :) Har alltid varit säker på att det är en Emmaljunga vi ska ha, men nu den senaste tiden har jag fastnat för Gesslein också.

Skulle vara intressant med ett inlägg om olika barnvagnar, t.ex vad du och dina vänner tycker det finns för för- och nackdelar med era olika vagnar.. :)

Svar: kan nog knåpa ihop ett inlägg om vagnen när jag hinner :)
Elisabeth Sundqvist

Upp