Dagen D

Så var dagen som man gått o väntat på här då! Känns ju smått snopet när den dan är lika händelselös på födelsefronten som alla andra dagar då iallafall.
Emellanåt känns det nog som att jag gett upp hoppet om att ens få nån bebis. Den verkar trivas så bra där inne så kanske den stannar tills han fyller 40, jag kommer alltså få gå runt med denhär magen tills jag är 63. Kul.
 
Men nä! Nu drar vi upp snoro och så ska jag snart infinna mig hos Carro då vi ska få sköta lille söta Mellis en stund! Kan ju försöka göra min bebis svartsjuk genom att gosa med annan bebis så kanske han behagar komma ut, heheh.
 
Sen blir det en kaffe på Skorpan med Jessi o Anna så nog ska man väl få fördrivit denhär dan också!
 
Väldigt random bild  av mig på en gräsmatta i London typ 2011
 
#1 - - allis:

Calle mårar å frågar varinda da om du ha fått na baby ännu. Å ida va no na åv he första ha sa tå ha kom hem att he ju idaa beth ska få bån :D tydligen vart e int he heller, men kan ju onöjlit va na mang dag kvar!

Svar: Hahah va kul att han håller koll! ;D Nää bebisen verkar trivas o ger int na störr signaler på att ha e påväg ut, så får no snällt sita o vänt bara ännu..
Elisabeth Sundqvist

#2 - - Morran:

Låta babyn vara i magen bara :D Han har de varmt och bra där :) onödigt att stressa upp sig :) senast om 2 veckor är han nog ute vill han det eller ej :)

#3 - - Anonym:

Hej! Å Lycka till sen när de e dags! :) Varifrån hadd du köpt domdär pompomsen som du hängde i taket till babyrummet? De var så fina! H. Nina Kasslin

Svar: Tack! Jag beställde dem från: http://www.popupkemut.fi/ :)
Elisabeth Sundqvist

Upp