Igår och idag

Igår var det ganska fullt upp hela dagen så bloggen fick ligga ensam i ett hörn, övergiven och kall.
 
Började med ett benpass igår, ökade i marklyft och lite annat, och idag lider jag av träningsvärk så det heter duga! Men det gillas, då vet man ju att nåt händer! Sen for jag och lillkillen på mammabarn träff till rdg, och efter det till mamma och pappas i Larsmo!
S jobbar som sagt kväll och jag har märkt att jag är en ytterst sällskapssjuk människa så man får försöka fylla dagarna så gott det går. 
 
Även nya träningstoppen fick tummen upp!
Märkte när jag kom hem att träningsbh'n (också Nike) ju har samma mönster men annan färg! 
 
 
Och här har ni dagens fagra (eh..) mamma och baby!
 
 
Nu har jag kokat lite mer mat åt killen att frysa in. Amningen håller sakta på tasmas (är det ett ord?) bort men det gör inget. Ammar just nu nattetid, morgon och lite kväll men dagtid är det oftast riktig mat som gäller mer och mer!
Han håller på blir stor lillkillen vår!
 
Upp