Rambambula

Ojoj idag är det fullt upp! 
Har nu suttit och pysslat ihop ett födiskort åt mamma, slänger i mig en skyr på samma gång som jag skriver detta o snart ska jag möta Sami i dörren, han har varit o träna och nu är det min tur att fara på OnRamp! Ska bli så kul! 
 
Sen är det att hoppa i bilen o åka svettig o ofräsch (typ min standardlook iofs..) till Carros för att hjälpa med smink och hår (kill me slowly) och efter det rusa hem, duscha och åka med lilla familjen till Larsmo för att fira mamma som fyller 50 om ett par veckor, men då är de o chillar i Mexico så vi tar det i förväg!
 
Ska försöka komma ihåg att byta till träningsbh innan jag ska iväg.. "vem har släppt luften ur dömhee!?" som en tant sa på jobbet en gång passar ganska bra för att beskriva mina "jag har slutat amma"-boobs nujust, så de kan behöva allt stöd de kan få. 
 
 
Vardag | |
#1 - - alliss:

Hahahahahahha vem ha släppt luften ur dömhee :'DDD

Svar: Haha jaa gambel tantona kan no ha humor å ;)
Elisabeth Sundqvist

Upp