Dans som om int nan sku skåda

Igår for mamas ut på galej (LOL) och vi hade SÅ kul!
 
Lite för-vin hos Fia och sen the place to be - Melody. 
Alltså jag tror faktiskt man kan räkna på en hand hur många gånger jag faktiskt haft kul vid Mellen, och igår var absolut en av gångerna! Jag har inte varit ut o dansat på över 1½ år så igår tog vi igen för den tiden och firade Carros bloggsuccé (och den kommande mamacitas-succén hehehe (t.o.m. Carros pappa tror att de kmr bli en hit efter att ha sett introt))!
 
 
Om nån nyfiken undrar hur jag kunde va borta halva natten (o dessutom dricka alkohol) fastän jag ammar så kan jag berätta att the bröstpump is the savior! Ojoj va sku man ta sig till utan den alltså. Inte kunna va ut på länk ens (eller jo, men obekvämt) eller ifrån barnet mer än typ 2 timmar. (Int är det nu som att jag är jättelänge borta ändå, igår tror jag var det längsta hittills faktiskt men maybe you get the point.)
 
Upp