Mamacitas is ooon!

Ni: Jaha sku int artikeln koma ut idag då? BÖRJAR LUKTA LJUG.
 
 
Jag: Jaa de sku den, meeen eftersom de tydligen har svårt att hitta enterknappen på vbl så kommer nyheten ut nu iallfall!
 
 
 
MAMACITAS TEASERN ÄR UTE!
 
Skådin på he tå;
 
 
Ok ja har lite svårt att tänka nu (händer emellanåt) för jag vakna för typ 15 min sen (ja, klockan är 12) då barnet hade hålligång inatt, men ska försöka få ihop en presentation (kan varna att vissa delar KAN möjligtvis va copy-paistade från carros blogg så de e int äkta deja-vu feelis ni får......)
 
Idén till serien kom när jag (Carro alltså... ok dehär e copy-paistat..) såg på första avsnittet av serien Mammor på tv3. Jag (samma person igen..) tänkte direkt att detdär måste vi också göra! Men vi ska göra det på ett lite annat sätt ändå.. Vår grundtanke med serien kommer att vara att visa åt alla hur dumma förutfattade meningar folk kan ha om speciellt nyblivna och unga mammor. 
 
SÅ! Hede får räck. 
 
Andra ord som kan va bra att ha i bakhuvudet när ni kollar:
Parodi. Salt.
 
Är ni excited på att se resten eller e ni ba "vafaan ja trodd ju he sku va na braaa ja...-_-"!? 
 
HÄR och HÄR kan ni läsa mer.
 
 
Upp