Första hela natten

Från att ha sovit 2,5h's knyckar förra natten sov han nu hela natten inatt! Så därför börjar jag ju nog nästan tro att det berodde mest på matmängden på kvällen iallafall. 
 
For ju ut på länk igår, pumpade ur brösten före (vem far nu ut o spring me 2 fulla mjölkhinkar.. säger ju sig själv att de inte går heheh) och S gav då det 20:40 tiden då jag var borta. När jag kom hem o hade duschat o ätit färdigt (ca 22) hade killen ännu inte somnat så han fick amma, o åt då riktigt duktigt, de hade ju då hunnit komma mer mjölk.
Sen stängde han ögonen o sov till 06 imorse! Åt och somnade om till 9:20! 
 
Jag då, jag var ju vaken en halvtimme där vid 02 tiden då jag tänkte att "jamen nu vaknar a ju snart äntå o ska ha mat".. och igen mellan 5-6 då S ändå var uppe, heheh.
 
Så jaa, ska väl försöka amma lite tidigare ikväll, typ halv 8 tiden o sen se om han vill ha mer 9 tiden just innan han somnar, så får vi se om det bara var en engångsföreteelse eller om det kanske kunde bli en vana. ;)
 
Denhär bilden har jag ju visat förr men den är lite kul, heheh. Olli and his milkhinks.
 
#1 - - Alice:

Hahahah bilden :'DD

Svar: Hahah ja man måst ju håll hårt i sina käraste ägodelar. ;)
Elisabeth Sundqvist

Upp