Hee såtee nu

Alltsååå jag funderar seriöst på att sluta blogga.
Känns liksom inte som att det finns nån motivation alls, typ.
När Olli sover så plockar jag undan o äter o sen sätter jag mig hellre o ser en dokumentär om nåt istället för att blogga. På kvällen när han somnat så slänger jag mig ofta bara på soffan o tittar på tv i lugn och ro. 

Det känns liksom som att jag inte har nåt tillräckligt viktigt att skriva och berätta om och jag kan för allt i världen inte komma på nåt annat som skulle va intressant o kul att läsa om heller. Jag liksom tränar, chillar med Olli o far på kaffe, typ. 
 
Däremot tycker jag ju att det är jättekul att gå tillbaka några år (i gamla bloggen) och läsa om vad jag gjorde på dagarna då, fastän det inte var nåt extra eller nåt, så slutar jag blogga nu så kommer jag ju säkert harmas om ett par år, men äääh.. lusten finns bara inte riktigt (+ att ja hatar blogg.se).
 
 
Nåja, får se om lusten faller på nudå mittiallt o de kommer upp inlägg på löpande band eller om bloggelito sakta men säkert dör ut.
 
Time will tell!
Vardag | |
Upp