En ynka månad kvar

 
Tänk! En enda månad! 
Denhär graviditeten har gått så otroligt snabbt så jag hinner ju just o just med! Är det typ fr.o.m nu man räknas som höggravid, eller när är det ens? 
 
Hittills har som sagt tiden gått jättefort, säkert beror det till viss del på att jag mått så pass bra som jag gjort. Är verkligen glad o tacksam över det! Visst har det känts piss emellanåt och jag har sagt åt Sami att han nog gärna skulle få ta över, men överlag har jag ju nog kommit lätt undan. 
Det skulle ju inte förvåna mig om det känns som om tiden börjar gå jättelångsamt nu på slutet, men åtminståne ännu känns det inte så. Jag tänker mesta att det inte är nån vits att gå o vänta dag ut o dag in utan försöker hålla mig sysselsatt så gott det går, o göra färdigt lite sånt som jag inte vet om jag kommer hinna med sen.
 
Folk frågar ju ibland också om jag inte är rädd inför förlossningen, men måste ärligt säga att nej, faktiskt inte. Känns mest jättespännande o som att det ska bli en intressant upplevelse! Säkert kommer det ta förjävligt sjukt men i slutet av allt elände får man ju sin efterlängtade bebis! 
 
Upp