Nya fakta

Under det senaste dygnet har jag kommit underfund med två saker;
 
 
Sådeså!
 
Jag har ju varit osäker på om jag ska hänga med på Galan eller inte, men har nu kommit fram till att jag inte tänker punga ut med 150-200e (klänning, skor, biljett, mat/dryck) för en kväll jag ändå inte är riktigt intresserad av..
 
..Speciellt inte när jag velat hit och dit så länge om jag ska gå Crossfit OnRamp kursen som kostar 170e (innehåller också 1månad träning)!
Känns lite konstigt att jag för en stund var redo att lägga så mycket pengar på en gala som är EN kväll när jag hittills känt mig för snål för att gå kursen o därmed investera i mig själv, nåt jag verkligen vill göra och som kommer stärka mig i framtiden!
 
Nu var det dessutom S som erbjöd sig att betala kursen åt mig om jag vill gå den, och man är ju dum om man inte nappar på det erbjudandet! Så nu är jag anmäld och börjar om mindre än 2 veckor (samma dag som galan, vilken ironi heheh)
 
Ja.. och i.o.m. att jag inte går på galan har jag ju råd att shoppa lite nya träningskläder istället.. right? ;) 
 
 
Så nu blir det att säga upp sig från Easyfit *snyft*. Har varit medlem där sen det startade (och befann sig där Crossfit Jeppis är nu!) och har alltid varit nöjd med det gymmet! Räknade och konstaterade att jag ju ändå lägger 30e (Easyfit) + minst 24e (6e/vecka (yoga) vid StudioZ) per månad på träningen och det inte är så mycket dyrare att träna vid Crossfit Jeppis där de också dessutom har yoga på söndagar + att jag räknar med att jag kommer göra större framsteg och få ut mer av träningen där.
 
Upp