På senaste

Igår gick hela eftermiddagen och kvällen åt till tapetsering och idag har vi haft besök stor del av dagen! 
 
Fick hämta hem tapeterna som jag besällde via Wargendahl igår, och har man dem hemma går det ju inte att låta bli att börja på. Jag älskar att tapetsera! SÅ kul!
Idag gjorde jag klart hallen och nu är det bara 2 väggar i vardagsrummet kvar som får bli morgondagens projekt. 
 
Idag var 4 mammor med deras små bihang hit. Janica, Fia, Carro och Malin fick smaka på mina bakverk i form av ananaspaj och julstjärnor, och godkänt fick de! 
Borde ha tagit en bild av sällskapet som fyllde hela köket men kom ju såklart inte på det då!
 
Vi (eller jag, det är ju som sagt mest jag som nattat denna vecka) har haft lite problem att få killen att somna på kvällen nu. Det blir inte riktigt till nåt känns det som. Men det är väl övergående som det mesta annat.
Ikväll slocknade han redan 20:15 men han lär väl vakna vid 21 tiden och va pigg som en mört igen, och kanske inte somna förrän 23:30 som igår.. 
 
I brist på annat får ni beskåda en bild från igår när jag och Olli for o inspekterade Carros bygge! 
 
Upp