Ebay?

Jahajaha no ska man väl måst offra sin värdighet o vara med i mamacitas-filmen då, heheh.
Nää int är det väl så farligt, har suttit o brainstormat lite med regissören (a.k.a. Carro) så mina känslor börjar nog värmas upp o tror nog det kan bli riktigt bra ändå, haha!
 
the baby and the moviemaker
 
Men HEJ de var inte det ja sku säga, utan jag tänkte fråga om det är nån som brukar beställa från EBAY!
Vad har ni för erfarenheter av det? Lätt/Svårt? Jättelång leveranstid? Har ni ens fått era grejor?
Jag har aldrig beställt nåt därifrån förr men efter att ha suttit o kollat lite idag så är jag riktigt sugen på att prova. 
Har nog redan ett paypal konto så den delen är på det torra, men jaa, är lite osäker på om man vågar?
 
#1 - - Anonym:

Fungerat bra, överraskande snabba leveranstider har det varit för mig, inget strul, men man får ju vad man betalar för oftast, det som varit riktigt överdrivet billigt har också bara varit skräp, men sådant med lite mer normala priser har varit bra.

Svar: Okej, de låter ju bra! Jo kvalitén brukar ju ofta hänga ihop med priserna på de mesta.. :)
Elisabeth Sundqvist

#2 - - Johanna Sundvik:

Jag har beställt massor av gånger,och det har funkat fint! Dock kan det ta länge från Kina. Men från hong kong,japan och UK har det gått snabbt! Har inte ens ett paypal konto,utan betalar med kort. Aldrig varit några probs!

Svar: Okej de låter ju riktigt bra! :)
Elisabeth Sundqvist

#3 - - PS:

Har funkat för oss i allafall! Beställd na sportklädren...tog typ en månad nog...men int na problem! Bara att tut o kör :)

Svar: Super! :)
Elisabeth Sundqvist

Upp