En av de bättre

Dethär har varit en bra dag!
Började dagen med veckans 3:dje gympass, sen hem en sväng för att äta o sen iväg o veckohandla. Förr hatade jag att veckohandla men nu har det plötsligt blivit nåt jag nästan ser fram emot varje vecka.
 
Ikväll kom Katja och Jessi hit o räddade oss från tristessen! Usch va kvällarna är tråkiga när S jobbar! Int är det nu som att vi hittar på nåt extra när han är hemma heller men åtminståne har man ju nån att prata med som inte bara säger "äää, uåå, iiiiih". 
 
Nåja som sagt, ikväll fick jag sällskap några timmar av dessa pinglor! 
 
 
Nu blir det väl att kolla nån dokumentär (blev på hugget nu då ja sku tipsa Carro om nån dokumentär att se)
jag ❤ dokumentärer
och sen ska jag hoppa i säng tidigt, hamnar att stiga upp halv 7 imorgon för att hinna o träna på morgonen innan S ska iväg o träna..
 
Upp