En sån dag

Ok, "senare idag" blev ganska mycket senare, har inte alls hunnit ha fram datorn idag, men nu sover både gubbe o barn (efter några om o men..) så jag får sitta i fred o nörda en stund - skönt!
 
Idag var vi vid Crossfit Jeppis och filmade! Jag som är den "sportiga" i gruppen fick försöka släppa lös ordentligt o visa känslor hehehe.. Blir kul att se hur det blev sen!
(dvs hur mycket man behöver skämmas heheh...)
 
 
Sen på dagen tog jag och Olli en över 2 timmars powenap, när vi vaknade trodde jag det var morgon. Såg på klockan, kvart före 6 (reagerade inte på att det stod 17:45 istället för 05:45)..
hörde S i köket o funderade att "nu blir du no sen ti arbete då du int ha fari än!" 
S - "he e no kväll.." 
- "jaja no vet ja väl he, sku ba test de." .... jånä.
 
Bara att masa sig upp o fortsätta kvällen med ett träningspass på ett smockat gym.
Kommer inte träna måndakvällar kl 20 i fortsättningen om jag kan undvika det..!
 
Upp