Kalklitir, färdiga resultatet

Jag lovade ju bild på slutresultatet efter kalklitir-målandet men det tog tills idag förrän jag fick tagit nån bild.
Jag blev nog riktigt nöjd, men förstår ni vad jag menar med att jag kunde valt en nyans mörkare?
Hann inte ta nån bild innan S hann börja sätta tillbaka tv'n o grejset (tv-bänken ska bytas i nåt skede och tv'n ska väl upp på väggen sen) men här syns det ju iaf att det nog syns lite skillnad mot den vita spisen åtminståne. 
Har sökt tapeter i Kkla, Jeppis och Nykarleby och endast hittat ett alternativ som kunde duga i Nykarleby. Tror jag ska ta en sväng dit ännu ett varv o se om jag faktiskt ska ta den, eller ändå en nyans mörkare nu när denhär väggen blev så ljus.  
 
#1 - - Anonym:

De har ju annars öppnat en ny tapetbutik i stan ifall du missat! :D

Svar: Aijaa, var då? :)
Elisabeth Sundqvist

#2 - - Malin:

I samma hus som Maxifun finns nyöppnade Cerafina (typ nåt sånt). De har iaf haft -20% på allt hela veckan, vet inte om det gäller inkommande vecka mera :)

Svar: Ahaa har nog sett att de kommit nåt nytt dit men visste int att de har tapeter! :)
Elisabeth Sundqvist

Upp