Har jag varit gravid?

 
 
 
Satt nyss och skrollade tillbaka i gamla bloggen o läste lite inlägg från när jag var gravid.
Är det konstigt att jag tycker det känns helt overkligt att jag ens nångång varit preggo!?
Jag är liksom helt ba "Yes, I have a baby - where he came from? Tjaa, storken kanske..?"
 
 
Att det liksom växt fram en hel människa, med 10 fingrar och tår, som liksom kan äta och göra ljud (yes he is very talented heheh) i min mage, det är ju helt otroligt! Hur har det gått till!?
 
 
Efter förlossning var jag ju helt ba att "nee vejtdu samppaboy denhär butiken e stängd för gott! NO MORE BABIES EVER - sori nu ba men denhär livmodern blir int befrukta na flejr gang, DRÖM VIDARE!"
 
 
(ok tror kanske inte han heller drömde om nå fler barn där på bb,  förlossningen var nog jobbig för oss båda.. eller ja, det var ju bara en av oss som tryckte ut en melon så en av oss kan ju möjligen ha haft lite jobbigare än den andra..)
 
och nu sitter jag här "jamen int var e nu väl sådee farligt äntå, att bli klippt o tryck ut en fotboll mellan bejne, piece of cake int to e ju ens na sjukt" - typ.
 
 
Man är ju ganska otrolig, om jag får säga det själv.
 
Vardag | |
#1 - - Nathalie:

Jaa mejr båne bara! :D

Upp