Sanningen

Det har kommit till min kännedom att jag ser ganska jäkla ofräsch och tunnhårig ut efter att Carro lag upp en bild på mig från igår när vi var i Nkby. 
Man ba - mm-hm kul att se ful ut på svenskfinlands 2 största blogg.. jaja man e väl van. 
Ni ba - No shit.
Jag säger liksom inte att det inte stämmer att jag är ofräsch och tunnhårig men man ger ju gärna ut en illusion om att man inte är det.
 
Snart kommer syrran hit o sen ska vi åka o hälsa på Begi och Leon!
Är osäker på om Begi vet om att Olli o jag hänger på men man är väl inte den som inte är villig att våldgästa, heheh.
 
Så dagen till ära har jag duschat och plattat håret och (OBS) INTE satt upp det i en ful hästsvans.
Skådin på dehee tå:
 
 
#1 - - Sandravaihela.WordPress.com:

Uujee! Hot mama haha. Vem orkar se snygg ut hela tiden som hemmamamma, seriöst? Inte jag.

#2 - - Begi:

Haha, he va no bara rolit att ni kom :D å Natha hann no "förvarn" mig xD

Svar: Heheh ja he va ju tur att du int sa åt oss ti sväng i döre! ;)
Elisabeth Sundqvist

Upp