Varning för ytligt röv-inlägg

Har inte kommit mig iväg till gymmet på hela veckan då S haft kvällsskifte och jag inte har orkat masa mig upp på morgonen för att hinna iväg före, men idag drog jag på mig tightsen o for iväg!
 
Nåt jag jobbar extra med nu sen jag börjat träna igen är the aaass.
Innan jag dör ska jag vara stolt ägare till en riktig bootylishious booty!
Jag har alltid varit platt som en planka och har bara ett par långa pinnar till ben utan nå som helst former och ser man på min mamma så förstår man att jag inte har gener för att få nån putande röv bara av naturen heller (man är inte lika lyckligt lottad som Paukku heheheh).
 
MEN nu undrar jag nog om inte båånfåasi har hjälpt mig lite på traven!? Känns som att jag redan har lite mer junk in the trunk än tidigare, eller inbillar jag mig bara (mycket möjligt)? Är ju dock nog lite "fylligare" överallt nu också för att uttrycka det snällt så det är väl kanske det också.
 
 
Nåjaa, int vet ja. Helt olika vinkel o då jag håller benet sådär på dendär gamla bilden (längst till höger om ni int fatta) så är det svårt att se. Menmen bara att jobba på med ass-to-grass squats, så är man nog en hotbootymama nästa sommar!
Lagom kul bara när man har gått lös me marklyft och knäböj och så märker man efteråt att ens byxor är helt genomskinliga..... -_-
Nåja, har man inte sett en röv förr så är det väl nog på tiden, brukar jag tänka.
Finns det ens träningstights som inte syns igenom!? Tipsa om såna isåfall!
 
#1 - - Anonym:

Kan du tipsa om nå "hemmauppgifter" för the rööv ;) platt som en planka är den efter att dottern kom ti världen :( inga byxor passar längre för att röven e så platt! Men ja e ingen hym människa men nog måst ma väll kuna göra nå "uppgifter"hemma åxå?

Svar: Joo självklart kan man lika bra träna hemma! Jag vet bara med mig själv att jag måste iväg till gymmet för att faktiskt göra nåt, försöker jag träna hemma ger jag upp efter 3min.. :D Tips ja, skulle ju nog kunna laga ett eget inlägg nån dag också men nu kör jag den enkla vägen och länkar till ett par andra tjejer som har bilder så ser du medsamma hur övningarna ser ut :)
Lina Björkskog (fysioterapeut och pt) gjorde för några år sen ett par inlägg om hemmaträning
http://www.linabjorkskog.com/traning/bentraning-hemma
http://www.linabjorkskog.com/traning/snygg-rumpa-med-traning-hemma
Sara Back (pt och tävlar i bikinifitness) har också gjort ett inlägg för några år sen http://www.sarabackfitness.com/2012/01/hemmatraning-for-rumpa.html
Elisabeth Sundqvist

#2 - - Anonym:

Taack :)

Upp