Det tar sig

Idag fortsatte jag tapetletandet vid Prisma och Rautia, men icke. Vid Rautia tog jag dock hem en bunt med färgprovslappar för att se vad det ens är för färg vi ska ha, så nu har vi det ganska på klart iallfall. Det kommer troligtvis bli riktigt ljust grått men ändå så att det syns skillnad mot det vita taket och listerna. 
 
På eftermiddagen var jag på en kaffekopp till Carros och tog på samma gång hem deras kökslampor som jag ska köpa. S fick jobba på en stund med att få upp den stora ovanför köksbordet, uttaget är ca 1m från var lampan ska sitta nu när bordet är svängt så det blev lite trixande, men upp kom den till slut!
 
På mig började det klia i fingrarna så jag har spacklat färdigt vid spisen och rivit tapeter i hallen (sori för skitbild ids int sätt på nå myki lampor då killarna sover). Hade ju tänkt tapetsera över de gamla men ifall vi inte hittar passande tapeter blir det väl att måla istället o då ska ju skiten ner först, så det är väl lika bra att börja på
 
 
#1 - - Anonym:

Alltså ede jag som e oteknisk då ja int kan läsa kommentarerna?? Står tex 5 kommentarer.. men ser bara en.. okej..

Svar: Aija.. :o Nå just 5 kommentarer finns int på nåt av de senaste inläggena utan mest bara 1-3 så det är nog kanske blogg.se som spökar.. :)
Elisabeth Sundqvist

Upp