Efter 24 år

Nu har det nog slagit slint här alltså.
Jag som normalt rent utsagt hatar att stå i köket o laga mat, när det är min tur att laga är det typ "vilken smak vill du ha på nudlarna idag?" som gäller. Att baka försöker jag mig på emellanåt men det lyckas ytterst sällan.
 
Idag dock, idag har jag lagat broccolisoppa, pannkaka, chokladpannacotta och scones!
Och hör och häpna, allt lyckades!
 
Vardag | |
#1 - - nathalie:

Tå va no sami nöjd!

Svar: Janå han ha ju bara tjata om pannkako i ca ett halvår så. :D
Elisabeth Sundqvist

#2 - - Anonym:

Ååh vad den där pannkakan ser good ut :D nu blev jag snål!

Svar: Faktiskt första gången i mitt liv jag lagat pannkaka så jag blev förvånad över att de lyckades! ;)
Elisabeth Sundqvist

#3 - - Emma:

Ja säjr sama som övriga: pannkako sir SÅ god ut!

Svar: Jag e int så förtjust i pannkako men sami gav a väl godkänt! ;)
Elisabeth Sundqvist

#4 - - Begi:

Åååååååå broccolisoppa<3 he hadd ja glömd bort att man kuna ita. :D

Svar: Hahah :D Spenatsoppa e no ännu betär men no gar broccoli emellanåt å. :)
Elisabeth Sundqvist

Upp