En Åbohelg

Hejm tå ååter!
Jag hade nog tänkt uppdatera redan igår men såklart glömde jag juppinallen med alla bilder i mammas bil när hon släppte av oss, så min fader kom o slängde in den imorse innan han for till jobbet! 
Men det är väl bara nyttigt att tvingas va utan telefonen lite emellanåt så lika bra så!
 
Nåja, i fredags kom mamma o hämtade upp oss och så åkte vi iväg vid 12 tiden, har ju aldrig åkt så långt med Oliver i bilen förr men det gick verkligen över alla förväntningar! Vi stannade 2 gånger och då passade jag också på att byta blöja o amma, o däremellan var han helt lugn i bilen (om än aningen högljudd när han pratade heheh), antingen sov han eller så pysslade han på med fjärilen typ. 
 
 
När vi kom fram till syrran o Maddes lägenhet så fick vi medsamma sätta oss vid dukat bort o äta jättegod mat! Ojoj de har så bra lägenhet. Om jag vore Åbo-studerande så skulle jag också vilja bo där. Stort o rymligt, jättebra skick o super läge!
 
 
Sen for de andra o handla men Olli o jag for istället ut på promenad! Superfint nere vid ån när det började skymmma!
 
 
Sen satt vi o såg på Idol o åt chips resten av kvällen. Bra så!
På lördagmorgon blev det morgonmys, frukost o sen begav vi oss ut på stan!
 
 
Det blev dock lite för varmt i vagnen så killen fick skippa den fina (tydligen för stora hehehe, den såg int lika stor ut när jag satt på den...) stickatröjan sen. Hittade inte mycket shopping heller, en matta till killens rum, en löpare till köket och några trosor var allt jag kom hem med!
 
Sen for vi tillbaka till lägenheten för då kom Alice, Calle och lilla Saga på besök! Alice hade dessutom fixat smörgåstårta, så gott så gott!
 
#1 - - Alice:

Så grann unga vi har :D
å va fin Olivers tröjo var!! Varifrån? :))

Svar: Jamen visst har vi! :D Den e no ba från hm i vårvintras :)
Elisabeth Sundqvist

Upp