Förnyelse

Oj, här ekar det lite tomt!
Har dock en väldigt bra anledning till varför.. vi (ok mest Sami, vi andra flydde fältet ganska fort..) började nämligen med sånthär igår..
 
 
Då blev det att se ut såhär..
 
 
Sen förde han gamla golvet till ekorosk och hämtade hem nya golvet så att vi skulle ha det färdigt hemma till nästa helg.. Men då ringde pappa och så kom de på att de skulle lägga in nya golvet redan denna helg iallafall! Sagt och gjort, de började pika bort kaklen framför spisarna i köket och vardagsrummet och började sen sätta in det nya golvet, som de sen lade färdigt idag!
 
 
Betydligt ljusare!
Men nu gillar jag inte alls de bruna väggarna mer.. så imorgon planerar jag åka till KodinTerra o kolla ut nya tapeter! De gamla är så jämna så det borde inte va nåt problem att tapetsera över, så slipper jag lite jobb med att riva ner men lagar betydligt mer åt mig om jag nångång vill laga om igen när jag måste riva bort 2 lager, heheh.
Sen ska ju även fondväggen målas också och nya golvlister och trösklar in överallt..
Nå, tur att vi inte har bråttom nånstans!
 
 
Upp