Han har officiellt fått sina namn

Ikväll vad jag och Oliver till min fammo o faffas ett par timmar..
 
Faffa: Nå va hejter a i ananamn nutå?
Jag: He blev Emanuel!
Faffa: Janå tå kallar ja a Emanuel.
 
Hahah surt när man inte accepterar barnbarnsbarnets förnamn då det tydligen inte är nåt riktigt "karanamn". :DD
Tur att jag int bryr mig, sku ju kuna bli jobbigt annars.
Nå, lyckligtvis är killens andranamn det samma som hans morfarsfars andranamn, det om nåt måste ju duga! 
 
Tänk va liten han var där på bb, 3kg lättare och 15cm kortare.
 
#1 - - Annika B:

Åh, så fina namn. Jag har alltid tyckt om Oliver och fundera på det till Adrian, men Labinot kunde bara int slut tänk på oliver som man äter. Emanuel lade vi som "nöd"namn till Noella på BB pappren. Har vi båda tyckt om! Manuel blev bara för oss en mer passande variant. Dock hör ofta folk fel och säger "jahaa, hej Emanuel" ;)

Upp