Invigning, tapetjakt och växtvärk

Idag kom The Mamas hit o invigde det nya golvet!
Det är ju lite halvfärdigt och tomt här ännu när vi inte ids sätta tillbaka alla möbler innan jag gjort om väggarna men vad gör väl det!
Älskar att huset och speciellt köket känns mycket ljusare och fräschare nu än innan (ignorera det råddiga hjälpköket..), + att nu när vi svängt på köksbordet så känns hela köket mycket rymligare!
 
 
Senare på eftermiddan for jag och hämtade upp Carro och så for vi till Kkla för att titta på tapeter, men tyvärr hittade ingen av oss det vi var ute efter så vi kom ganska tomhänta hem tillbaka!
Vet nån var de säljer ljusa helfärgade tapeter så får ni hojta till! 
 
Oliver har haft växtvärk i benen nu flera kvällar i rad vilket har resulterat i att han har lite svårare att få tag i sömnen. Benen sparkar på som besatt och det enda som hjälper är när jag sitter och masserar. Tycker så synd om honom, minns själv hur jag ofta hade växtvärk i benen när jag var yngre och det är ju sån otroligt jobbig känsla, hoppas vi slipper det snart!
 
#1 - - Maria:

var ni och kollade på tapeter till en butik nära vattentornet i kokkola också? tallqvist kanske det heter?

Svar: Nä faktiskt int, vi va bara ti kodinterra igår. :) har kollat vi prisma o rautia nu också men int där heller har di. :/
Elisabeth Sundqvist

#2 - - Anonym:

Väricity bomiljö.. vid torget i jeppis, dom har boråstapeter och dom tillverkar väll enfärgade tror jag..

Svar: Aijå den butiken finns ju o, därifrån to ja faktiskt nå tapeter när vi laga om förra gången!
Elisabeth Sundqvist

#3 - - S:

Wargendahls i Nykaabi har bästa tapetutbudet i Österbotten. Lönar sig att kolla där :)

Svar: Tack för tipset! :)
Elisabeth Sundqvist

Upp