Kickstartat veckan

Idag var Olli och jag på kaffe och blåbärspaj till Carros föräldrars! 
 
 
Det blev ingen länk igårkväll utan en timme yoga istället, så ikväll satte jag på mig länkkiskorna o for ut på en runda! Sprang till Carro och Roberts hus och inspekterade, oj va de kommer få fint där, jag är såå avundsjuk!
Powerwalkade sen hem då jag hade så sjukt i vänster ljumske så jag inte kunde springa. Får sjukt där emellanåt när jag springer o har tänkt att det är nåt som kommit med barnafödandet men så kom jag på att jag ju faktiskt hade precis samma fel förrförra vintern när jag tränade som mest - då gick det så småningom om efter att ha pausat lite med benträningen så får väl försöka ta det lite lugnare en stund framöver.
 
 
#1 - - nathalie:

Ja bruk o ha sjukt i ljumska emellanåt tå ja springer men sku säg att he nå när man spänner sig, bruk hjälp att stretch o tänk på att int spänn sig tå man springer..

Svar: Jo ja håksa he blev bättre tå ja gick me längre steg o bara låta benen fara utan att tänk na. :)
Elisabeth Sundqvist

Upp