Planerna

Idag ska vi på mamma-barn träff till rådgivningen! Ska bli kul faktiskt.
Hoppas bara killen vaknar i tid före så jag inte hamnar väcka honom ur dagsvilan.
Tycker det är så intressant att höra om andras situation med bebis i ungefär samma ålder (O är dock yngst i vår grupp) och så kanske man får lite tips och sånt! Idag är det "fyssen" som tema.
 
Sen ska jag väl fortsätta riva tapeter och grundmåla lite på fondväggen ännu så kanske jag kan måla med kalklitir ikväll! 
 
Imorgon har vi ännu inga planer men på fredag drar vi ju ner till Åbo, så måste även gå igenom lite kläder o se vad som ska tvättas. Mamma, jag och Oliver hoppar alltså i mammas bil o åker ner på fredag och upp igen på söndag, lite surt att mamma ska jobba på måndag annars hade vi ju kunnat stanna lite längre, O och jag har ju inte direkt nå många tider att passa! 
 
Världens bästa, lite suddiga, storkindade kille! 
 
Upp