Vardagshjältar

Ok nu hadd ja ju då mittiallt lust att laga ett inlägg så att jaa.. ejee komber e.
 
Det finns vissa saker som ger detdär lilla extra i tillvaron, som man är glad att man har för det vore inte riktigt lika bra utan.
Här är mina 3 vardagshjältar!
 
  1. Mary Kay SatinBody 2-in-1 body wash & shave
 
Alltså jaa, jag köpte denna mest kanske bara för att köpa nåt när jag var på MaryKay party typ, heheh. Tänkte nog sen att  "vafaan, duschgel för 27€, nu ha ja vaari lura att köp na onödit igen.." Men icke! Jag brukar ofta vara för lat för att använda nåt skillt raklödder eller nåt sånt och då lämnar ju ofta de rakade områdena lite småröda/irriterade o börjar sen klia, men icke med denna! Huippubra! Och det säger jag inte heller för att jag blivit försäljare av nåt slag som har förändrat hela mitt liv vilket var o varannan person verkar bli nuförtiden, utan från botten av mitt hjärta så tycker jag helt enkelt att den är rittit gårrbra!
 
2. Barbapapa nattlampan
 
Denhär borde nog finnas i varje småbarnsfamilj alltså. Den blir använd hur mycket som helst här hemma hos oss åtminståne! När O far o sova på kvällen så sätter jag den på golvet bredvid spjälsängen och så lyser den sådär svagt och behagligt i rummet, och jag behöver inte sätta på nån lampa hit o dit om han tappat tutten heller. Sen när jag kommer o sover stänger jag av den, o på natten när han vill amma så sätter jag på den igen, såntdär perfekt sken så att han inte blir helt yrvaken, utan bara ammar o somnar skönt om igen. Det finns inget som sticker ut eller nånting på den så man behöver inte heller va rädd att skada sig/bebisen på den fast man har den i sängen när man byter blöja/ammar. Hur bra som helst!
 
3. Snabbladdare till telefonen
 
Varför har jag inte haft en sånhär förr!? Med nya telefonen kom det med en laddare som laddar batteriet från tomt till fullt på bara ca 1 timme! Hur bra som helst när man ska bort o kommer på att man inte laddat telefonen, bara att sätta i den en stund sålänge man ställer sig färdigt och så har man åtminståne halva akkun full när man far iväg!
 
#1 - - Anonym:

Barbapappan är bara bäst!

Svar: Ja visst e den! :)
Elisabeth Sundqvist

#2 - - Cecilia :

Var hittar man den lampan? :)

Svar: Den finns bl.a. på Lekmer. :)
Elisabeth Sundqvist

Upp